Σταύρος Μιχαήλος 14990 Αστρολογικές προβλέψεις



Ημερήσιο Ωροσκόπιο | Εβδομαδιαίο Ωροσκόπιο | Μηνιαίο Ωροσκόπιο | Ετήσιο Ωροσκόπιο
2681 Χρήστες Online
   ΚΡΙΟΣ     
ΤΑΥΡΟΣ     
ΔΙΔΥΜΟΙ   
ΚΑΡΚΙΝΟΣ    
ΛΕΩΝ    
ΠΑΡΘΕΝΟΣ  
ΖΥΓΟΣ   
ΣΚΟΡΠΙΟΣ   
ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΙΓΟΚΕΡΟΣ
ΥΔΡΟΧΟΟΣ 
ΙΧΘΕΙΣ    
21/3-20/4
21/4-20/5
   21/5-21/6  
22/6-22/7  
23/7-23/8   
24/8-22/9
23/9-22/10
23/10-22/11
23/11-21/12
22/12-19/1
20/1-19/2
20/2-20/3

Save

Save







Λάβε E-mail με το δωρεάν ωροσκόπιο σου
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λάβετε το προσωπικό σας ωροσκόπιο

Όνομα:
Φύλο:
Email:
Ημερομηνία και ώρα γέννησης
Συχνότητα λήψης ωροσκόπιου:
Ημερήσιο Εβδομαδιαίο Μηνιαίο Ετήσιο

Τα e-mail σας είναι ασφαλή
Δείτε την πολιτική απορρήτου
Ημερομηνία 14/10/2015 | Διαβάστηκε 841 φορές




Συνόδευσε το κρέας στο πιάτο σου με φασόλια αντί για πατάτες.

Τα φασόλια βγαίνουν νικητές σε σχέση με τις πατάτες για τρεις λόγους: περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες κι αυτό σε κρατά χορτάτο για περισσότερο χρόνο. Περιέχουν περισσότερη πρωτεΐνη, που επίσης σε χορταίνει περισσότερο. Καταναλώνοντας υδατάνθρακες με υψηλό Γλυκαιμικό Δείκτη, όπως οι πατάτες, προκαλείς απότομη αύξηση σακχάρου κι αυτό μακροχρόνια αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη, υπέρτασης και και φυσικά παχυσαρκίας.

 
Φάτε βρώμη! Είναι θρεπτική και χαρίζει ενέργεια!
Αντί να τρως έτοιμα δημητριακά που περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη, μπορείς να τα αντικαταστήσεις με λίγες φυτικές ίνες. Φτιάξε δικό σου ζεστό πρωινό: βράσε λίγη βρώμη, πρόσθεσε μερικά ξερά φρούτα ή λίγο μέλι. Η βρώμη είναι καλή πηγή πρωτεΐνηςκαι φυτικών ινών. Αυτός είναι ο ιδανικός συνδυασμός για το πρωινό σου, αφού σε χορταίνει και σε βοηθά να τρως λιγότερο σε όλη τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας.

Διάλεξε κρέας από ζώα που έχουν τραφεί με χόρτα!
Τα ζώα που τρέφονται με χόρτα έχουν λιγότερο λίπος. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι περιέχουν περισσότερο συζευγμένο λινολεϊκό οξύ, το οποίο έρευνες έχουν δείξει ότι μειώνει το κοιλιακό λίπος, ενώ συγχρόνως αυξάνει τη μυϊκή μάζα. Επιπλέον αυτό το κρέας έχει καλύτερη αναλογία των ω-3 λιπαρών οξέων προς ω-6 λιπαρών οξέων. Η μεγάλη ποσότητα ω-6 λιπαρών οξέων στη διατροφή σου μπορεί να προκαλέσει φλεγμονές στον οργανισμό σου.
Αστρολογία
Επιλεγμένα Άρθρα

ix.gr