Σταύρος Μιχαήλος 14990 Αστρολογικές προβλέψεις



Ημερήσιο Ωροσκόπιο | Εβδομαδιαίο Ωροσκόπιο | Μηνιαίο Ωροσκόπιο | Ετήσιο Ωροσκόπιο
2675 Χρήστες Online
   ΚΡΙΟΣ     
ΤΑΥΡΟΣ     
ΔΙΔΥΜΟΙ   
ΚΑΡΚΙΝΟΣ    
ΛΕΩΝ    
ΠΑΡΘΕΝΟΣ  
ΖΥΓΟΣ   
ΣΚΟΡΠΙΟΣ   
ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΙΓΟΚΕΡΟΣ
ΥΔΡΟΧΟΟΣ 
ΙΧΘΕΙΣ    
21/3-20/4
21/4-20/5
   21/5-21/6  
22/6-22/7  
23/7-23/8   
24/8-22/9
23/9-22/10
23/10-22/11
23/11-21/12
22/12-19/1
20/1-19/2
20/2-20/3

Save

Save







Λάβε E-mail με το δωρεάν ωροσκόπιο σου
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λάβετε το προσωπικό σας ωροσκόπιο

Όνομα:
Φύλο:
Email:
Ημερομηνία και ώρα γέννησης
Συχνότητα λήψης ωροσκόπιου:
Ημερήσιο Εβδομαδιαίο Μηνιαίο Ετήσιο

Τα e-mail σας είναι ασφαλή
Δείτε την πολιτική απορρήτου
Ημερομηνία 20/03/2019 | Διαβάστηκε 18 φορές

Aqua Yoga: Χαλάρωση και γυμναστική στο νερό

Το νερό είναι πολύ αναζωογονητικό για το σώμα, πράγμα που ενισχύει τη χαλάρωση και προετοιμάζει το μυαλό για μια βαθύτερη διαλογιστική εμπειρία

Το να εξασκεί κανείς άσανας (στάσεις) στο νερό προκαλεί λιγότερη πίεση στις αρθρώσεις και παρέχει αίσθηση επιτυχίας, επιτρέποντας στους μαθητές να εκτελέσουν στάσεις που μπορεί να αδυνατούν να επιτύχουν στην ξηρά. Ωστόσο, σε ορισμένες στάσεις, η αντίσταση του νερού δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες για την απόκτηση δύναμης. Το περιβάλλον του νερού μπορεί να επιτρέψει στους μαθητές να έχουν μεγαλύτερο εύρος κινήσεων, αυξάνοντας την ευκαμψία των μυών.


 

Παράλληλα, το νερό είναι πολύ αναζωογονητικό για το σώμα, πράγμα που ενισχύει τη χαλάρωση και προετοιμάζει το μυαλό για μια βαθύτερη διαλογιστική εμπειρία.

Η γιόγκα έχει συνδεθεί με μειωμένο στρες, βελτίωση του καρδιακού ρυθμού και της αρτηριακή πίεση, καταπολέμηση της κόπωσης και κατάθλιψης, καθώς  και με χαμηλότερο κίνδυνο για όλες τις ασθένειες που συνοδεύουν αυτούς τους παράγοντες.

Πολλοί άνθρωποι που κάνουν γιόγκα έχουν καλύτερο ύπνο, περισσότερη ψυχραιμία, μια πιο θετική άποψη για τη ζωή, βελτιωμένη διάθεση και λιγότερες εθιστικές συμπεριφορές από ό,τι είχαν πριν από την ενασχόλησή τους με τη γιόγκα.

Τα υδάτινα περιβάλλοντα χαλαρώνουν ακόμα περισσότερο. Υπάρχει μια φυσική γαλήνη που σχετίζεται με το νερό και αυτό βελτιώνει τη σύνδεση του νου και του σώματος και προσφέρει στο μυαλό έναν πιο ουσιαστικό διαλογισμό. Η τελική σαβάσανα (ξαπλωμένη στάση) και η αναπνοή στη στάση βουνό (όρθια στάση) είναι εξαιρετικά ευχάριστες στην ηρεμία του ύδατος.

Ένας λόγος που η γιόγκα είναι τόσο χρήσιμη για τη μείωση του στρες είναι επειδή εστιάζει στις βαθιές αναπνοές και τη συγκέντρωση στην αναπνοή γενικότερα, με αποτέλεσμα το νευρικό σύστημα να χαλαρώνει.

Η Aqua Yoga προσφέρει ένα πρόσθετο πλεονέκτημα επειδή το να στέκεστε στο νερό ενώ εκτελείτε στάσεις γιόγκα, προσθέτει αντίσταση στους κοιλιακούς μυς και παράλληλα εξασκεί τη διαφραγματική αναπνοή σας.

Ο αριθμός των στάσεων γιόγκα που μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στο νερό είναι εκπληκτικός.


 

Πηγή: in.gr

Αστρολογία
Επιλεγμένα Άρθρα

ix.gr